24 Aug 2012 0

Stadium Astro Fantasy Football 2012

in ,

Hey, look. That's Persie!
Tak sangka.. boleh tahan juga aku ni. Tiket perlawanan Malaysia menentang Arsenal dan pas latihan ni merupakan saguhati setelah aku berhempas pulas memikirkan untuk memilih pemain-pemain terbaik dalam perlawanan Euro 2012. Yang (45) tu merupakan ranking aku setelah tamat kejohanan. Ok la, dapat tiket. Siapa yang nak bagi percuma?

Sebenarnya pemenang saguhati boleh pilih, nak tiket Arsenal atau Manchester City. Jadi aku pilih Arsenal sebab tiket Manchester City murah je, RM10 kan? Tapi memandangkan komitmen kerjaya yang tak menentu, aku bagi je kat kawan aku yang minat Arsenal. Kalau perlawanan tu hujung minggu, boleh juga la aku nak pergi.

nota kaki: tiket ni ambil kena sendiri di HQ Astro, Bukit Jalil. so lepas ni dah tau la kalau nak ke sana lagi..

Leave a Reply